•Morgen SF in!

Gisteren en vandaag twee dagen in de bieb geweest. Meer gedaan dan de afgelopen dagen: moest bij de ‘nieuwe’ boeken de boeken ouder dan een jaar eruit halen en de ‘nieuw’ stickertjes op de zijkant eraf halen. Gisteren was er ook een andere vrijwilliger: Katie. Ze is 17 en woont in Brisbane. Samen moesten we op drie dozen met boeken stickertjes plakken aan de binnenkant en boeken die eigenlijk ‘maar toch niet’ weg moesten weer terugzetten. We waren al snel klaar daarmee en aangezien we verder niks te doen hadden, heeft ze me op een ijsje getrakteerd. De bolletjes zijn huge! Een bolletje ijs is zoveel als 2.5 bolletje bij ons.
Woensdag ben ik nog gefilmd en moest ik vertellen over mijzelf, Nederland, de verschillen, wat Nederlandse woorden en de boeken in de bieb over NL aanprijzen. Het zijn er maar twee 😛

Vandaag postzegels naar Europa gekocht bij de mega postkantoor! (dat hebben ze dan wel) Nu kan ik de kaarten ook echt sturen die ik gekocht heb 😉 Ook heb ik in de afgelopen drie dagen boek 5, 6 & 7 van de Pretty Little Liars reeks uitgelezen! In Nederland heb ik de eerste vier boeken gelezen die naar het Nederlands vertaalt waren, maar deze boeken zijn zoveel meer leuker in het Engels! Nu is niet alleen Alison dood, maar nog twee anderen, is er een nieuwe A, leren we wie de vader is van Alison (en Jason) en komen we achter de jeugd van Jason en nog zoveel meer! Het achtste en laatste boek verschijnt op mijn verjaardag; dan wordt duidelijk we Alison vermoord heeft, wie A is, wie de andere twee vermoord heeft (dezelfde moordenaar als die van Alison?), waarom A dit allemaal gedaan heeft en nog veel meer. Kan niet wachten!
Trouwens, waarom zijn Liverpool en Hamburg SV niet door naar de finale van de UEFA league? 😦

Morgen SF in! Even lekker winkelen tussen alle hoge gebouwen. Ook ga ik met Josephine’s dochter Chloe en haar vrienden naar een film van het SF internationale film festival. (Josephine heb ik woensdag ontmoet, ze las verhaaltjes voor voor peuters). Hopelijk wordt het leuk 🙂

See ya! Kusss xx

Een gedachte over “•Morgen SF in!

  1. Hey zus.
    Net je sms gekregen hier. En naar welke film zijn jullie gegaan? Nog veel leuke dingen gevonden en gekocht?
    We hebben de honden dikke knuffels en kussen gegeven, maar ze snappen niet helemaal van wie ze die krijgen. Maar geen nood ze missen jou ook 😉
    Koninginnedag viel ’s middags wel mee, want er was zon! Ook lekker gegeten in Utrecht.
    Nog een weekje en dan naar het warme en zonnige Rome!!!
    Tot gauw!
    Kusjes en likjes van iedereen hier!

Plaats een reactie